Türkiye'nin ilk 3D Animasyon filmi olma özelliği taşıyan "Evliya Çelebi ve Ölümsüzlük Suyu"nun ikinci fragmanı izleyiciyi, 17. yüzyıldan günümüze uzanan heyecanlı ve eğlenceli bir yolculuğa çıkarıyor. FİRAVUNLARIN NİL NEHRİNDEN GÜNÜMÜZ İSTANBUL'UNA Bu sonbaharda vizyona girecek olan film, Nil Nehri'nde başlayarak günümüz İstanbul'unda devam ediyor. Fragmanda en çok dikkat çeken karelerin başında ise birebir modellenmiş olan Galata Kulesi, Sultan Ahmet, Eminönü, Karaköy, İstanbul Boğazı ve Ortaköy Camii'nin yer aldığı sahneler geliyor. Filmin seslendirmesinde ise Haluk Bilginer, Ahmet Kural, Murat Cemcir, Nurseli İdiz, Engin Alkan ve Sevinç Erbulak gibi pek çok başarılı isim yer alıyor. Anibera Görsel Efekt ve Animasyon Stüdyoları'nın Epic Stüdyoları işbirliği ile hayata geçen film; T.C Başbakanlık Tanıtma Fonu, T.C Kültür Bakanlığı ve Eurimages tarafından da destekleniyor. ANA SPONSOR THY Türk Hava Yolları ana sponsorluğunda bu sonbaharda sinemalarda yer alacak olan filmin diğer sponsorları arasında Turkcell, Doğa Koleji, LC Waikiki ve Simit Sarayı yer alıyor. FİLMİN KONUSU Ölümsüzlük Suyu'nun, Ab-ı Hayat'ın peşinde olan Evliya Çelebi 17. Yüzyılda Nil Nehri kıyısında aradığını bulur, ancak kötü kraliçe, Evliya Çelebi'nin bu mutluluğu uzun uzadıya yaşamasına izin vermez ve Evliya Çelebi uzun bir uykuda bulur kendini.. Uyandığında ise kendisini iki kıtanın kesiştiği İstanbul'da bulur. 21. Yüzyıla uyanan Evliya Çelebi'ye, ölümsüzlük suyunu 400 yıl önce onunla beraber içen dostu ve en yakını kazcağızı yol arkadaşı olur. Günümüz İstanbul'unda uyanan Çelebi'ye hikayede akıllı ve zeki olan on yaşındaki sevimli Can arkadaşlık eder. 17. Yüzyılda ölümsüzlük suyu üzerine döküldüğü için 400 yıllık bir ömür kazanan ve ömrünü ölümsüzlük suyunun geri kalan kısmını bulmaya adayıp Evliya Çelebi'nin peşine düşen kötü kraliçe, Evliya Çelebi'ye İstanbul'da da rahat vermez. Amacı ölümsüzlük suyu ile beraber sonsuz gücün sahibi olmaktır. ANİBERA GÖRSEL EFEKT STÜDYOSU Anibera, animasyon alanında sinema ve TV serileri hayata geçirip, reklamverenlerin tüm animasyon ihtiyacını karşılamak üzere kuruldu. 3D modelleme sürecinden merchandising sürecine kadar işi kurgulayan ve yöneten bir yapı olma vizyonu ile yola çıktı.