Tiyatroda öpüşmek beni geriyor
Kiralık Aşk'ın Sude İplikçi'si Melisa Şenolsun bu sezon Erdal Beşikçioğlu’yla birlikte rol aldığı ‘Quills-Tüy Kalemler’ oyunuyla gündemde... 20 yaşındaki oyuncu ilk gün sahnede burnunun kanamasından sanata ve cinselliğe birçok konuda samimi açıklamalarda bulundu. Genç oyuncu "Sahnede öpüşmek insanı geriyor. Bu da işime geliyor, çünkü o rol gereği sahnede gergin olmam gerekiyor" dedi.
Kiralık Aşk'ın Sude İplikçi'si Melisa Şenolsun bu sezon Erdal Beşikçioğlu’yla birlikte rol aldığı ‘Quills-Tüy Kalemler’ oyunuyla gündemde... 20 yaşındaki oyuncu ilk gün sahnede burnunun kanamasından sanata ve cinselliğe birçok konuda samimi açıklamalarda bulundu. Genç oyuncu "Sahnede öpüşmek insanı geriyor. Bu da işime geliyor, çünkü o rol gereği sahnede gergin olmam gerekiyor" dedi.
"BURNUMUN KANAMASI HOŞUMA GİTTİ" Erdal Beşikçioğlu’yla birlikte Quills-Tüy Kalemler oyununda rol olan Melisa Şenolsun, Hakan Gence'ye konuştu. İşte genç oyuncunun açıklamalarından satırbaşları: Aslında sahneye çıkarken öyle kontrol edilmeyecek bir heyecanım yoktu. Önce burnum akıyor zannettim. Sonra elimdeki kanı gördüm. Çok hoşuma gitti.
"OYUN DAHA İŞTAHLI HALE GELDİ" Kanla ilgili bir fetişim yok ama canlandırdığım karakterin daha bile yüksek fetişlerinin olması gerek. O yüzden o kanı sahnede kullanmaya karar verdim. Biz Marquis de Sade’ın akıl hastanesindeki dönemlerini anlatıyoruz. Canlandırdığım Madlen karakeri de o hastanede doğmuş, cinselliği yeni öğrenen bir kız. O yüzden o sahne oyunu daha da iştahlı hale getirdi.
SANATIN SINIRLARI Ancak tüm benliğiniz yeniliklere açıksa bir şeyler keşfedebilirsiniz. Ve saçmalamaktan korkmadığınızda yeni bir şeyler yaratırsınız. Bu da hayatın her anında özgürlük demek. Sanat adına çok daha özgür günlerin bizi beklediğine inanmak istiyorum. Oyuna dönersem, sadizmin kurucusu Sade’ın yazdıkları kendi çağı için bile sınırları zorlayıcı. İçinde pornografik unsurlar da var. Ama bizim oyunumuz Sade’ın yaşadığı çağın felsefesine karşı duruşunu sergiliyor.